Το περιοδικό ανοιχτής πρόσβασης Research in Learning Technology (RLT) επικεντρώνεται στην ενίσχυση της έρευνας στον τομέα της μαθησιακής τεχνολογίας και ενημερώνει για τις ορθές πρακτικές της. Δημοσιεύει στους ακόλουθους τομείς: βελτιωμένη μάθηση τεχνολογίας, διαδικτυακή μάθηση, εξ αποστάσεως εκπαίδευση, εκμάθηση μέσω κινητού τηλεφώνου, προσομοίωση, περιβάλλοντα μάθησης, ανοιχτή εκπαιδευτική πρακτική και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Σύνδεσμος πρόσβασης:
Πάροχος:
Association for Learning Technology
Τύπος Πηγής:
Γλώσσα:
Αγγλικά