Ανακοίνωση (19/02/2004)

Description: 

Η Κεντρική Υπηρεσία της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Αιγαίου, σας προσκαλεί σε ανοιχτή συνάντηση για το σχεδιασμό (Implementation Planning) της Υπηρεσίας e-reserves στα πλαίσια του ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ, "Αναβάθμιση της Βιβλιοθήκης Πανεπιστημίου Αιγαίου". Σκοπός της συνάντησης είναι η συνεργασία μεταξύ των διδασκόντων του Πανεπιστημίου Αιγαίου και συμβούλων της εταιρείας WebCT, ώστε να παραμετροποιηθεί το λογισμικό WebCT Vista με τρόπο που ικανοποιεί τις απαιτήσεις και τους θεσμικούς και ακαδημαϊκούς στόχους του Ιδρύματος. Το πρόγραμμα της συζήτησης θα είναι:
Day 2: 26 February 2004:
9:00 – 9:15: Review of open concerns; review day’s agenda
9:15 – 10:45: Technical Requirements Gathering
10:45 – 11:00: Break
11:00 – 12:00: Technical Requirements Gathering
12:00 – 1:00: Lunch
1:00 – 2:00: Teaching and Learning Planning Work Stream focused discussions. Determine how Univ. of Aegean will manage the rollout vis-à-vis the tasks required in this named work stream.
2:00 – 3:00: E-Learning Asset Migration & Management Work Stream focused discussions. Determine how Univ. of Aegean will manage the rollout vis-à-vis the tasks required in this named work stream (i.e. migration/conversion, template construction & management).
3:00 – 3:15: Break
3:15 – 4:15: End-User Support Communication Work Streams focused discussions. Determine how Univ. of Aegean will manage the rollout vis-à-vis the tasks required in these named work streams.
4:15 – 4:30: Conclusion. Resolve any open concerns; review next day’s agenda.

Η παρουσία όλων των διδασκόντων σε αυτή τη φάση υλοποίησης του έργου είναι καθοριστικής σημασίας, τόσο για την αποτύπωση των πραγματικών αναγκών αλλά και για την επίλυση όποιων ερωτημάτων αφορούν το συγκεκριμένο λογισμικό. Η συζήτηση με τους συμβούλους της WebCT θα γίνει την Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου. Ώρα έναρξης 9πμ, στο Λόφο Πανεπιστημίου, Αμφιθέατρο ΓεωγραφίαςΤηλέφωνα επικοινωνίας για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής: 36072 και 36036.